torsdag 4 augusti 2011

Semester

Varje dag efter jobbet så sover jag mellan 15-75 minuter. Under tiden (typ) lagar sambon mat.
Det är tråkigt att vara så trött men det får gå. Jag måste bara ta mig tid att sova, medans jag kan så att säga.

Vikten går upp varför? Kanske för att jag inte väger lunch o middag, ska göra det. Har börjat med grötfrukost. 200gr gröt 40 gr sylt och 30 gr mjölk.

Imorgon åker vi till Göteborg, de är väl inte jättebra för vikten men fantastiskt för förhållandet, kärleken och själen.

ledig imorgon alltså, kanske kan va vaken ända till 22 idag?


För övrigt skickar jag Grattis till min kusin som fått dotter nummer 2 idag! Åh hurra!!



- Ja menar att less i way more!

1 kommentar:

Annika Terning sa...

Det är viktigt att ta hand om förhållandet, kärleken och själen också! Hoppas ni får några fina dagar i Göteborg!