Sidor
Startsida
Fröken Finemang
Vem är du?
How to LOOSE a grown man
att leva med Psoriasis artrit.
måndag 1 augusti 2011
Plus o minus
Både ja o sambon plussade idag. Typ 2 kg var.
Men nu har jag haft utgifter ur två hål *usch o fy fan* så nu skare bli minus på vågen igen. Hoppas bara de va engångsföreteelse...
Jag hatar att spy!
- Ja menar att less i way more!
1 kommentar:
Brannmannsfrun
sa...
Krya på dej !!
4 augusti 2011 kl. 21:30
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Krya på dej !!
Skicka en kommentar