måndag 1 augusti 2011

Plus o minus

Både ja o sambon plussade idag. Typ 2 kg var.

Men nu har jag haft utgifter ur två hål *usch o fy fan* så nu skare bli minus på vågen igen. Hoppas bara de va engångsföreteelse...

Jag hatar att spy!


- Ja menar att less i way more!