I was in heaven.
Jag glömde kamran.
Men här är en del av rummet:

Och här är en annan del:

Ja ligger i sängen som ni förstår.

Där ute ser man Ullevi om man står upp. Men ja ligger ju. I sängen inte på nått annat vis.

Ja alltså.
Frukost åt vi åtta............. Nu väntar jag på att klockan ska gå lite till o hoppar väl in i duschen för nu har han min sambo, hoppat ur den.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar