lördag 6 augusti 2011

Som den bloggare jag är: bildspel

Här är frukosten..
I was in heaven.























Jag glömde kamran.
Men här är en del av rummet:



Och här är en annan del:



Ja ligger i sängen som ni förstår.



Där ute ser man Ullevi om man står upp. Men ja ligger ju. I sängen inte på nått annat vis.




Ja alltså.


Frukost åt vi åtta............. Nu väntar jag på att klockan ska gå lite till o hoppar väl in i duschen för nu har han min sambo, hoppat ur den.

Inga kommentarer: