onsdag 22 juni 2011

gå till sus..

för hon har bloggat om det jag tänkte blogga om.

men orkade inte print screena olämna ut med eftenamn på bloggen så skulle ta det när jag kom hem, o då hade ju Sus gjort det så bra redan. HÖHÖHÖ.

 HÄR hittar ni inlägget om mitt kön.

2 kommentarer:

Sus sa...

JAG FNISSAR FORTFARANDE ÅT DET =)!

Fröken Finemang sa...

Hahaha ja det va roligt de va det!