Sidor
Startsida
Fröken Finemang
Vem är du?
How to LOOSE a grown man
att leva med Psoriasis artrit.
onsdag 22 juni 2011
gå till sus..
för hon har bloggat om det jag tänkte blogga om.
men orkade inte print screena olämna ut med eftenamn på bloggen så skulle ta det när jag kom hem, o då hade ju Sus gjort det så bra redan. HÖHÖHÖ.
HÄR hittar ni inlägget
om mitt kön.
2 kommentarer:
Sus
sa...
JAG FNISSAR FORTFARANDE ÅT DET =)!
23 juni 2011 kl. 09:28
Fröken Finemang
sa...
Hahaha ja det va roligt de va det!
23 juni 2011 kl. 09:32
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
JAG FNISSAR FORTFARANDE ÅT DET =)!
Hahaha ja det va roligt de va det!
Skicka en kommentar