måndag 20 juni 2011

första bidraget


Ni får vri på huve. Bilden ligger som den ska på datorn och vrids i uppladdningen.
Detta är mitt första bidrag till en utmaning på Svensk scrapbooking. Det är fantastiskt roligt och nu när jag sitter på "fysiobollen" när jag pysslar, så kan jag sitta längre.


Inga kommentarer: