så jävulistiskt trött
klockan bara drar iväg
lugnet har sänkt sig över Hellen, det löser sig nog imorgon.
SÅ o L får väl läsa deras roligaste o mest felaktiga tenta svar nånsin när de rättar.
alltid glädjer man någon.
håller på o småpular o kommer göra det hela kvällen.
stryka under här, skriva in i pärmen där.
räkna på minräknaren där.
hämtade in en massa blyertspennor på hotspot o ska ha med dem till tentan, smart som få. :)
Nu är det kvällsmat, sen ska jag sussa sött o vakna tidigt.
puss o kram för nu
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar