torsdag 3 april 2008

uuuuhhhhäää

så jävulistiskt trött

klockan bara drar iväg

lugnet har sänkt sig över Hellen, det löser sig nog imorgon.
SÅ o L får väl läsa deras roligaste o mest felaktiga tenta svar nånsin när de rättar.
alltid glädjer man någon.

håller på o småpular o kommer göra det hela kvällen.
stryka under här, skriva in i pärmen där.
räkna på minräknaren där.

hämtade in en massa blyertspennor på hotspot o ska ha med dem till tentan, smart som få. :)

Nu är det kvällsmat, sen ska jag sussa sött o vakna tidigt.

puss o kram för nu

Inga kommentarer: