det är väl dags att stänga av för idag.
ska först kolla upp NÄR tentan är, 8.15 som vanligt tror jag, men det är ju bra att veta.
ska lägga ner boken, miniräknaren, pennor, sudd, styra upp en vattenflaska..
Imorgon får ni gärna hålla tummarna.
8.15 till 9.30? kan de va en rimlig tid för mig? *gråter lite*
Ja, det går förmodligen åt skogen, men jag ska göra att gott försök!!
Hörs när tentan är klar, och sitter jag till1 3 så hörs vi efter jag handlat inför söndag.
Tjingeliing!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar