har satt in första utskriften i sin lilla pärm. döpt den till 1. *fniss*
understrukit lite.
skapat följdfrågor.
nickat med ett leende.. hmm såhär * hmm (tänkt jippie) det är PREEECIIIIS detta jag vill ha fram*
bra bra..
smart jag är..
börjat skriva i vänstermarginalen som värsta proffset (?? äh ni vet va jag menar). insett att jag måste skriva ut en omgång till med större marginal :)
ÅH ser fram emt detta!! =) kuligt.
o vad jag fick se på nära håll av miamaria förra våren.. fantastiskt sjukt jobbigt o nervskadligt :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar