torsdag 3 april 2008

Så här ser det ut.

17.13, lägger ner datorn.
17.14. kissar
17.15 hämtat kall pepsi max o sitter i soffan.
17.16 i famnen har jag spss boken, o åttioåtta lösa blad.
läser Running Anova
17.18. sover
17.25. vaknar, åh skit.
17.26 F-värden då..
17.36. har somnat igen, sittandes med hakan lutad mot bröstkorgen.
17.43. vaknar igen.

sveper ett glas med lösningsmedel (läs pepsi)

fortsättter.

1 kommentar:

Anonym sa...

det verkar som om pluggandet rullar på lysande vissa dagar *fniss fniss* men en liten kortis lur kan man allt unna sig tycker jag