jag syr ju ihop min egen lilla examen..
nästa termin ska jag läsa socialpsykologi B, det vet jag.
Idag (HotSpot dagen till ära) funderade jag på det här med sommarjobb. (för 09..)
O insåg att jag borde nog läsa Socialrätt nästa termin.
Men då kan jag inte läsa familj o föräldra? psykologin förrns hösten 09, jämsides med mitt eventuella jobb. vilket är okej, får jag inget jobb så lutar jag mig tillbaka mot studierna, enligt planen..
dessutom så blir det heller ingen FF psykologi på våren 09 och vad blir det då?
o eg.. skulle jag kunnat skippa jöken.. FAST JÖKEN är nog fantastiskt bra o ha i ryggen, såd et är okej ändå. eller??
Ska jag läsa rättssociologi 30 hp med start höst 08?
istället för socialrätten..
tål att funderas lite till på!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar