lördag 5 april 2008

nästa projekt

nu ska jag baka bröd, så det bli nybakat till kvällsmat.

sen ska jag dammsuga när brödet är på jäsning.

Jag är på G.

Är du på G?

Det blir By Jeeves, kanske nästa helg.


Update:
jag förstår inte riktigt.....

men jag improviserar väl.. även detta bak.. ;)

Inga kommentarer: