lördag 5 april 2008

Påsk 2008

Annandag påsk, vi går nymans rundan jag o Far.

Påskafton. Jag. Kolla in snuttungen bakom huvudet på mig. Den ungen ska få äran o se detta nyllet varje gång hon byter blöja. trevligt va? SÅ Svägerskan.. nytt kort kommer.. endera med mor eller på post.. :)

Nymans rundan, jag har vågat mig ut på bryggan iaf. men inte på isen.
Härliga vänern..

Hög koncentrerad... bryggor är läskiga.. :)

Den uppmärksamme noterar Ingemar, påskafton
Smalare o snajsig i gröna ben, här är Mor.
Givetvis kom Ingo å då vändes blicken från kameran til han. Missan

Ingo special.

2 kommentarer:

Anonym sa...

att det är spaghetti o köttbullar ser jag men vad är det mer???

din far ser ut att må bra :) ett tag sen man sprang på honom nu...hälsa

Fröken Finemang sa...

emma: köttfärsås