lördag 5 april 2008

På g :)

Kycklingen steks,
brödet är i ugnen, 5 minuter kvar.

nötterna är hackade o malda

bordet är vänt, stolarna är utsatta, väntar på ett bord o fyra stolar till.

städningen är klar, får väl dock svepa med dammsugaren imorgon igen o sen torka golvet imorgon efter jag fixat med kycklingen.


nu ska jag vända på kycklingen o ta ur ciabattan ur ugnen!

tjing

Inga kommentarer: