Kycklingen steks,
brödet är i ugnen, 5 minuter kvar.
nötterna är hackade o malda
bordet är vänt, stolarna är utsatta, väntar på ett bord o fyra stolar till.
städningen är klar, får väl dock svepa med dammsugaren imorgon igen o sen torka golvet imorgon efter jag fixat med kycklingen.
nu ska jag vända på kycklingen o ta ur ciabattan ur ugnen!
tjing
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar