Hoppas det går bra för dig nu! Jag har hållt tummarna så gott det går =) Kraam
emma: det gick förvånansvärt bra, med tänka på att vi inte gått igenom nån ting av det som kom på tentan på föreläsningarna.. Statistiskt sett har jag möjlighet att få godkänd. men jag hoppas inte för mycket.
åh vad glad jag är att jag gick och lade mig och skippade Gordon :)
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Hoppas det går bra för dig nu! Jag har hållt tummarna så gott det går =) Kraam
emma: det gick förvånansvärt bra, med tänka på att vi inte gått igenom nån ting av det som kom på tentan på föreläsningarna.. Statistiskt sett har jag möjlighet att få godkänd. men jag hoppas inte för mycket.
åh vad glad jag är att jag gick och lade mig och skippade Gordon :)
Skicka en kommentar