torsdag 3 april 2008

detta är det värsta

oh helvete vad äckligt!!!!!


Gordons kitchen nightmares..

*kräks*


FY I HELVETE! DETTA ÄR DET ÄCKLIGASTE JAG SETT.

BLIR INTE SÅ SUGEN PÅ ATT ÄTA PÅ RESTAURANG.. EVER AGAIN..
UUUH

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det går bra för dig nu! Jag har hållt tummarna så gott det går =) Kraam

Fröken Finemang sa...

emma: det gick förvånansvärt bra, med tänka på att vi inte gått igenom nån ting av det som kom på tentan på föreläsningarna.. Statistiskt sett har jag möjlighet att få godkänd. men jag hoppas inte för mycket.

Anonym sa...

åh vad glad jag är att jag gick och lade mig och skippade Gordon :)