Tentan var den svåraste någonsin.
Mest för att det som kom på tentan, inte hade gåtts igenom på föreläsningarna.
Hur tänker man?
Kursutvärderingen ska jag skriva i senare. Tyvärr kommer den bli lite hätsk.
jag är minst sagt nöjd. det kan gå hur som helst.
och jag är inte ensam om känslan. alltid något.
O jag är kass på matte. Men lyckades räkna ut en standardavvikelse.
tack vare tg106.
nu snabbtmat. snart kommer mamma.
mina hemmagjorda köttbullar o potatismos = dagens snabbmat
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar