fredag 4 april 2008

Det svåraste.

Tentan var den svåraste någonsin.

Mest för att det som kom på tentan, inte hade gåtts igenom på föreläsningarna.

Hur tänker man?

Kursutvärderingen ska jag skriva i senare. Tyvärr kommer den bli lite hätsk.
jag är minst sagt nöjd. det kan gå hur som helst.

och jag är inte ensam om känslan. alltid något.

O jag är kass på matte. Men lyckades räkna ut en standardavvikelse.
tack vare tg106.

nu snabbtmat. snart kommer mamma.
mina hemmagjorda köttbullar o potatismos = dagens snabbmat

Inga kommentarer: