tisdag 15 mars 2011

Flytt

Flyttar om 1,5 vecka, eller 2 veckor.

Har packat ner köket, nästan allt i 5 flyttlådor.
Mamma och Mormor har hjälpt till och jag är very tacksam!

Nu dusch, middag och sen pyssel klockan 18.30.

Sambon är på innebandy och kommer väl hem så han kan skjutsa mig till pysslet,
i och med att han hämtar mig sen också, så får vi lite lite tid tillsammans.
Igår sågs vi i 20 minuter.
Idag kanske 1,5 timme.
SÅ lite tid tillsammans sådär, hej hej, hur har dagen varit och godnatt sov gott mys, är skönt.

Vi har ju fått betsällning på ett kort till en begravning, idag har vi fått lite mer tankar om det och då beställaren läser här Hej, hej! så kommer jag lägga ut olika förslag på kortet här sen.
ett spännande uppdrag. sorgligt, men jag känner mig lite hedrad som får göra det.

Men nu måste jag alltså duscha.
o blåsa o platta håret och styra o ställa så jag ser ordetligt ut ikväll.
The Susannah style.

Inga kommentarer: