måndag 25 juli 2011

Viktigt

-2.9 totalt.

-1.0 idag.
Mig so pleased.

Jobb nu, Per har semester så jag får ta finbilen!

En framgångsvana:


- Ja menar att less i way more!

3 kommentarer:

Elin sa...

Härligt! Nu är du ju på G :) Duktig du är. Själv tycker jag det är kämpigt med sommarfrestelserna men kämpar på...

Fröken Finemang sa...

Elin: :D Sommarfrestelserna är inte lätta att hantera, men du kan o du kämpar på!

Ting: Detsamma!!

Suzan sa...

heja!!! *pepp*