lördag 23 juli 2011

Lugn lördag

Dels för att jag måste vila och dels för vad som hände i Oslo igår.

Ta hand om varandra!!

1 kommentar:

Brannmannsfrun sa...

Ja många ( alla ) har reagerat starkt på det... *kram*