fredag 29 juli 2011

Västerås och Flen

Imorgon åker vi på en lite tur.

Lunch med en tremänning i Västerås, Middag med en annan i Flen.

Media Markt, Ikea, Nisses och Erikslunds Möbler, tar vi också!

tjo!!

2 kommentarer:

Sess sa...

Ha en najs tripp :)

Fröken Finemang sa...

Tack, dagen har varit kalas! Men uj va trött jag blev på hemvägen.