tisdag 12 juli 2011

Om bloggens framtid

Vet jag ingenting.
Om bloggens nutid vet jag att jag inte sitter så ofta vid datorn.
Det blir mest inlägg med korta tråkiga meningar och bilder.
De verkar inte ni jätteintresserade av.

Jag jobbar heltid och är färdig att sova för natten vid 19 varje kväll.

Jag orkar inte.

Viktväktarna borde jag börja med, sköta mina PP men VV har semester nu. Blir nog månadsmedlem där i augusti.

Ska försöka uppdatera lite.
Fast om jag inte uppdaterar kanske nån undrar vad jag gör o ringer mig. De kan också va trevligt.

Jag orkar knappt läsa era bloggar så jag kan inte klaga att ni inte läser här heller.
/MVH Trött tjej

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Läser och kommenterar betydligt mindre nu sommartid än på vintern.
Men menlösa inlägg fortsätter jag slänga in via mobilen, fast inte lika frekvent som på vintern.;)

Fröken Finemang sa...

du och jag Chrissan, Du och jag Chrissan.

<3

(behövde höra det där hehe)