måndag 11 juli 2011

Egoist

Fick precis reda att en bekant omkommit i MC-olycka.

Vi är bekanta för att personen har ett yrke som man ibland måste använda sig av.

Mycket sorgligt är det och jag känner att MC är farligt farligt, snälla håll er ifrån sådan maskin.


Här kommer det egoistiska,
Personens yrke har jag skräck för. Men inte honom. Han var den enda son ficka göra vad han ville. Mitt fulla förtroende.

Nu? Nu får nog min sambo följa med o hålla handen nästa gång.

Skit i det,

Mina tankar går till hans familj, minst en dotter , gansk ung sådan har han.


Vårdslösa trafikanter kan sticka o brinna.

- Ja menar att less i way more!

1 kommentar:

Brannmannsfrun sa...

Usch ja, olyckor är inte bra :(
Så fort gjort och många som är vårdslösa i trafiken, tyvärr.. Även om vi kör bra så gör inte alla det..