söndag 10 juli 2011

Kort..




Ovanligt för mig men blev jättenöjd!




Nästan klar?




Sen har ha ett kort till som är klart som jag ej fotograferat.
det översta är det som läggs i sälja högen.
- Ja menar att less i way more!

2 kommentarer:

Elin sa...

Himla fina kort du gör! :)

Fröken Finemang sa...

tack snälla elin!