är humöret det första som ryker när man har ont. (man= jag).
Iallafall när jag kommer hem o kan slappna av.
Idag är en sån dag.
Helgen ska jag ta och bara vila på. Jag behöver vila, återhämtning, det har varit köriga veckor med jobb och husvaktande och så ska man vara Faster också.
Imorgon äter vi middag hos mormor, brorsan med familj är där. <3.
Men sen blir de vila torsdag-söndag. Jag ska vara hemma.
Förhoppningsvis kommer det en tjoffsa hit!
Men alltså, vad det tar på humöret. Vad jag tycker att jag är jobbig.. o vad P tycker jag är jobbig.
Vi kan konstatera att jag ska inte jobba heltid med detta jobbet. Jag ska jobba heltid, med annat arbete.
Helen, vi vet att du har rätt, men jag tänker fortsätta jobba heltid även de sista veckorna, o sen blir det inget mer telfonjobb på samma vis. Så är det.
Nu ska jag poppa lite popcorn, har några hundra kalorier att göra av med förstår ni.. :D
Jag behöver pumpa "fina vänner-energi"! Bara så ni vet, ni finaste av de fina!
3 kommentarer:
Om du ringer idag så hoppas jag på att kunna svara... Hang in there!!
KRAM
Det är inte konstigt att humöret är lågt när kroppen inte är i takt med knoppen!
Här är det lågt i humöret när jag kommer hem från jobbet, varje gång.. men jag vet också att det blir bättre när man fått ta igen sig :) som tur är så vet de andra i familjen det också!
Ta dig tid att ta igen dig!
Ha det bäst!
Kram Sess
Visst, är det så Sess, man msåte ta sig tid att ta igen sig. Då blir livet så mycket enklare.
Vissa veckor behövs det inte. Andra behövs det verkligen.
Du e klok du!
Skicka en kommentar