torsdag 14 juli 2011

Bröllop 2013.

Just nu och kanske bara nu, tänker vi på Bröllop, 2013.
det kanske är mer troligt att det blir nån gång mellan 2014 och 2016, men nu tänker vi den tanken, 2013-tanken.

Så med det i tankarna, och andra tankar, så tar jag NU steget in i Nej tack, det är inte värt sina propoints -livet.

På torsdag tar jag en del av min lön och blir nån form av Viktväktarmedlem. Menyn ska vara klar på torsdag så att jag kan köra hårt från och med då. Lika hårt nu, men med den maten vi har.

Nu skojar jag inte att jag behöver er hjälp. Ert stöd.
En kommentar: Hur går det?
Vad har du tackat nej tack eller ja tack idag?

Ett heja!
Min Fon är alltid med, så ni finns alltid med mig. Så jag ser vad ni skriver.

9 kommentarer:

Sus sa...

Jeye! Bloggbröllop! Jag är med på resan.

Fröken Finemang sa...

:)
Dig kan man lita på!

du kanske till i mä blir tillfrågad att masa dig hit. 'av längtan till dig' ska sjungas av någon.

Annika Terning sa...

Skoj med bröllop! =) En perfekt morot för att tacka nej till vissa saker. Jag finns med dig, jag har också en lång väg att gå så varför inte gå tillsammans?! Du fixar det!

Annika Terning sa...

Vi fixar det!!! =)

Chrissan sa...

Jag kör viktklubb på nätet, gillar dem bättre än VV.

Fröken Finemang sa...

Ska kolla det Chrissan.

Ozzys mor sa...

Jag gilalr oxå viktklubb =)

Anonym sa...

Stort lycka till med bröllopsplaner och vägen mot målet.
Kram Sess

Fröken Finemang sa...

Tack Sess!