tisdag 14 juni 2011

om när man blir störd. o fort går det.

vad jag tänker på?
*får man sova snart?*

och:
2020
2009
2005
2006
2007
2008
2009
2026
2024
2037 o 2038 ev är de inte 20 framför.
och sen de jag inte vet.
men har lite koll på hur jag ska söka imorgon för att ev klura ut hur jag ska lära mig vem som gör vad.


o vågen då?
jorå, n står den högre än vad den gjorde när jag kom hem från Spanien.
Dretvåg.
Vägning om en vecka alltså, inte, imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

verkar som du kommer att sova gott inatt/kram mamma

Fröken Finemang sa...

är så himla himla trött mamma! =)