tisdag 14 juni 2011

20 augusti

ska vi fika då gamla chefen?
mvh sommerjobberskan.


(nä kommer inte jobba heltid först, vissa dagar kanske jag är i KD- vid 15 eller 16 draget. o dan för midsommar e jag ledig.)

Inga kommentarer: