I tisdags var jag ju på samtal, kl 10.
På tisda kl 10.20 satt jag på upplärning i växeln och hade precis fått jobb fram till och med vecka 34.
Igår gjorde jag heldag.
Idag- halvdag.
Imorgon- heldag.
Det går över förväntan och kollegorna säger att de är nöjda och glada och att jag var lättlärd. Det känns bra och det verkar som de tycker detsamma.
Jag har fortfarande ingen aning omvad jag har i lön hehe, men det är väl högre än a-kassan o det får jag va nöjd med.
Är supertrött på kvällen och det är därför ni inte fått nån riktigt update.
Imorgon drar jag till Åmål efter jobbet o träffar KCP kollegor.
Lördag är det somamrträff och 80 årskalas.
Söndag, VILA, jobbar månd-ons till veckan, skönt med torsdag ledig även om de bara är halvdag då.
Om inget annat sker då förstås.
Har väntat på mensen i typ 6 dagar. När den kom, kom den med besked o jag känner mig knockad.
=)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar