Kom hem 23.20 typ o va i säng kanske 00.00.
Kl 04 inatt spelade min sambo Angry Birds. MED LJUD.
Innan det kände jag smärta i en kroppsdel som i:MÄÄÄÄN SLUTA SNARKA!!! Ev sa han så oxå.
Jag väste:
Stäng av ljudet.
En halvtimme senare:
Fortfarande angry birds, fortfrande ljud.
Jag:
Men stääääääng AV LJUUUUUDET!!
Han sänker....
Jag;
Stäng av sa ja! Med en ganska irriterad röst höhö
Han:
kan du stänga av ljudet när du sover eller?
Helene tar demonstrativt täcket i handen, lämnar sovrumsdörren öppen ( åh va de e skönt o sova med täcke, ja älskar täcke!!) o lägger sig i soffan o fattar att hon kommer snarka lika högt där. Eftersom hon inte bara är dödstrött utan tät i näsan.
Vaknar 7.45 med stängd sovrumsdörr o sovande sambo.

Bild från igår. Ja körde från Grums så de e inte min öl, men ändå.
- Ja menar att less i way more!
3 kommentarer:
Snarkar du i vilket läge du än sover, på rygg, på sida? Annars får du sy in tennisbollar på ryggen i pyjamasen då, som alla rekommenderar ;)
*fniss*
Ja det ska inte va lätt..
Hoppas ni båda fick en god nats sömn tillslut! ;)
Ja snarkar som mest när jag är Extremt trött o tät i näsan som idag. Annars går de oftast okej. O han kan han med.. ;-)
Skicka en kommentar