tisdag 14 juni 2011

Jag o Mamma

Arbetskamrater.

O hon är nervös för min skull..
klä dig "ordentligt" imorgon, o ca tydlig med ditt i datt,

Fina mamma, de löser sig sa jag.
Hon ba: jag tror inget annat MEN...

Jag ba, lugn jag ordnar, men måste ju prata med dem först... Ju.

Hon ba liksom jo men..

Tror hon e mest nervös.
Men älskade mammsen, din 29 åriga minsta onge kan prata för sig i arbetslivet. Hon löser.


Hon kommer vara disktrasa när du kommer 14,30. Men vi har väl inte väntat oss annat.
Bra så.









Men jävlar va jag inte kan sova för att det är dags på allvar imorgon. Puh!!
O ja kanske överdrev om Mor lite. Kanske.


Älskar detta kortet;



- Ja menar att less i way more!

3 kommentarer:

Annika Terning sa...

Det fixar du, det kommer gå bra! Lycka till!

Fröken Finemang sa...

Tack! Tror de blir bra, men nu får gärna klockan va typ 10.10 så ja pratar/pratat m chefen o jag får se hur systemet fungerar! :)

Anonym sa...

Lycka till med jobbet :)
Sess