Jag jobbar heltid. Pysslar. Somnar mellan 21 och 22. eller 20.
Ovan ser ni två av de beställningskort jag gjort senaste tiden.
Barnvagnen på O:et, dras upp och då ser man vem det är ifrån.
Ni vet att ni kan beställa va? om ni vill. Dessa tar jag 125 kr/alster för.
Korten ligger i spann på 50kr-150kr, beroende lite på vad det är hur mycket material och hur många dagar det går åt.. Sen finns det också "25 kronors". SÅ vill ni ge nått extra, tänk på mig, jag älskar att skapa.
men det var inte det jag skulle skriva egentligen. jag kan väl skriva kanske att allsång med Måns. duger gott åt Fröken Finemang.
och 10 juli ska jag äntligen pyssla i bengtsfors med Linda och Sara. giller't!!
Danny och Måns. Mums.


6 kommentarer:
16 Juli (tror jag det stod) var The Moniker på Blue Moon Bar - men det vet du redan kanske??
Ska du dit??
Jätte fina kort!! Bra att stämplarna fanns kvar när du kom hem. Hade ett jäkla sjå att hitta dit *haha*
16 juli på BMB
30 juli i kristinehamn o i Sunne på frykstadalsdansen.
Tror du ja missat? hehe
de visste jag ju redan innan de blev officiellt. att "de nog" blir KD 16 juli.
Han är med på allsången nästa vecka,The Moniker alltså.Kram varma mamman
han och håkan är med!
Vi ska i bröllop i sommar, kanske man skulle köpa ett fint kort av dej till det :) Jätte duktig är du !!
Jennie: tack, säg bara till! ;)
Skicka en kommentar