måndag 27 juni 2011

För kort




Tid, men bättre än inget. Är tanken efter lunch men exchefen.
Jag skulle vilja säga som lilla L, ja har mer att säga.

Tack för sällskapet och pratstunden o för att du åkte ändå till FIF.
- Ja menar att less i way more!

Inga kommentarer: