tisdag 24 november 2009

Vad ska man föredra?

Att ha feber?
Eller att kunna lyfta mobilen med högerhanden?

Ni fattar, rosorna på kinderna va inte lika mycket där idag. Är inte här nu.
Jag har fortfarande lite känning, men panodilen har gjort sitt "Febernedsättande" jobb.

Men satan i gatan vad finger och tumme gör ont.
därför ska jag ta mina prover idag på vårdcentralen. samtidigt som jag köper vindruvor på affärn.

dagens propoints so far:

skinka 1 skiva, 0.25 PP. mättnad
1 chocomint, 0,5 PP.
Ciabatta, 7 PP
Gurka, 0 PP mättnad
filadelfia ? (lite lite litegranna så säg, 1, 25 PP så blir det lätt att räkna ihop sen)
Yoghurt, 2dl, 2 PP mättnad
All-Bran, typ 3 PP
frulle= 14 PP
åh vad jag behöver en butiksguide..!

Lunch/middag?:
fryst pizza. kanske 20 PP?


mellis: vindruvor 0 pp- mättnad

kvällsmat:

ingen aning. youghurt förmodligen. annat orkar jag inte laga.

uppdateras under dagen

4 kommentarer:

Angela sa...

Åh jag hatar den där meningen: "I år ger vi bara paket till barnen".. Om det inte finns några barn då?? Ska ingen få paket då eller?? Nej usch.. Jag hatar alla som ska vara så negativa.. SE DET POSITIVA ISTÄLLET!!!!!

Fröken Finemang sa...

Hahahahaha!
jag vet!

dani sa...

Varma kramisar från Dani
:)

Fröken Finemang sa...

Dani: åh när kommer du till karlsta på en tjejkväll med vin o skratt o flams o allvarligheter??

KRAM!!