måndag 23 november 2009

Nått viktigt

Jag tror jag måste prova.

För övrigt ska jag nu byta horisentallt läge.
Har som sovit i soffan.
Och ska nu sova i sängen.

så ärä. sa prästen i bron.

Under ett samtal i lördags satt jag brevid den yngste killen som sa:
Hur trivs du på jobbet då?
jo tack, bra.

Vart va de du jobba nånstans nurå? På bank? eller Försäkringskassan? eller bank?
Ja.. vart va de nu?
På bank va?
Nä. Försäkringskassan va rätt.

Ja men fan. Jag visste det var på nått viktigt ställe iallafall.

eller som när en annan fråga:
NÅ. Hur går de? med vårt problem?

bror: vi jobbar på det.
Jag tänkte: åh. det kommer inte släppa det här nej. ja se där ja. Då tar vi det ett steg längre på jobbet då. eller så får de ringa jobbet. fatta. Han lär ju hamna hos mig. Han lär ju gör'et.
Åh va de tycker det är lämpligt att jag sitter i arbetgivarekön.

Nu sova. Imorgon, när febern gett med sig än mer. Ska jag berätta om ProPoints. Min räddning.



Inga kommentarer: