Jag har spenderat gårdagens sista 10 minuter och födelsedagens första 10 minter med att skära kyckling i bitar.
Närmare bestämt 1800gram kyckling, (den jag stekte förut) i små bitar.
Nu är mice an placen än bättre. (ja hur de nu stavas..)
Ska diska lite.. LITE! o sen ska jag nanna!
Men officiellt är jag numer Närmre 30, än 20.
Välkommen till Vuxenlivet!
godnatt
7 kommentarer:
GRATTIS! =D hoppas att din dag blir toppen! KRAAAM
Grattis!!! Se till å ha en riktig kanondag!!! Kram kram!
Grattis gumman!!!! Hoppas du får en toppen dag kram kram
Har lagt in listan på Midsommar tåget kul att du vill vara med. Kram Linruz
Jag måste ju bara få gratulera på den stora dagen!
Kramiz
GRATTIS!!!
emma: Tack sweet! Den dag blev toppen! nu är jag trött :)KRAM
Ylva: Tack tack, jupp, haft en superdag!! KRAMAR SOM STRAMAR
Sara: Tack Puman!! kramkram!
Linruz: Japp, jag är redo!!! =)
Batgirl: klart du får :) TACK!! kramkram
Malin: tacka o bockar!!! kram
Skicka en kommentar