söndag 6 april 2008

Skurit

Jag har spenderat gårdagens sista 10 minuter och födelsedagens första 10 minter med att skära kyckling i bitar.
Närmare bestämt 1800gram kyckling, (den jag stekte förut) i små bitar.
Nu är mice an placen än bättre. (ja hur de nu stavas..)

Ska diska lite.. LITE! o sen ska jag nanna!

Men officiellt är jag numer Närmre 30, än 20.

Välkommen till Vuxenlivet!

godnatt

7 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS! =D hoppas att din dag blir toppen! KRAAAM

Anonym sa...

Grattis!!! Se till å ha en riktig kanondag!!! Kram kram!

Sara sa...

Grattis gumman!!!! Hoppas du får en toppen dag kram kram

Anonym sa...

Har lagt in listan på Midsommar tåget kul att du vill vara med. Kram Linruz

batgirl sa...

Jag måste ju bara få gratulera på den stora dagen!
Kramiz

Anonym sa...

GRATTIS!!!

Fröken Finemang sa...

emma: Tack sweet! Den dag blev toppen! nu är jag trött :)KRAM

Ylva: Tack tack, jupp, haft en superdag!! KRAMAR SOM STRAMAR

Sara: Tack Puman!! kramkram!

Linruz: Japp, jag är redo!!! =)

Batgirl: klart du får :) TACK!! kramkram

Malin: tacka o bockar!!! kram