Kladdkakemuffins.. (kladdkakereceptet från viktväktarna.) med vit choklad över, o mörkchoklad i.. (chokladen hör ej till vv receptet.) men jag gissar ändå på cirka 3p för kladdkakan o 1 för chokladen /muffins
o de bidde litt choklad över, så den duttades på blåbär o halln muffinsen. Hellens egna lilla touch lixom.
hallon o blåbärs muffin, viktväktar recept, intresserad så hojta till.. ca 3 p/ muffins (uträknat till 12 muffins, jag fick 18 (även jag fick 18 emma..) så eg. ska de nog vara så där statoil stora muffinsen.. 2,5-isch points då kanske..
Nu ska jag äta lunch o middag samtidigt.. (det är nog då man kan kryssa i den Stora ballongen på checklistan?)
ikväll blir det nog brödbak.
o efter lunch/middagen blir det städning, ala dammsugninge o grejs. badrumet är i stort sett klart, ska bara byta badrumsmattor där nu.
Hellen is a effektiv girl today.
Jo, Vill någon se musikalen, By Jeeves på värmlandsteatern? skriv i kommentaren så kan jag fixa 50 kr rabatt. = 200kr istället för 250kr. (den e på slutspurten nu..)
Allt tack vare den käre nattisen förstås.
Funderar på att gå.. vi får se..
1 kommentar:
ja jag tror också att det ska vara större muffins för att man bara ska få 12 stycken.
By Jeeves vill jag nog se....men jag har inte 200:- så det får gå ändå :) schysst erbjudande dock!!
Skicka en kommentar