söndag 6 april 2008

kalajs


Fyller man år fyller man år. Ovan ser ni min middag. Pepsi o muffins. o Diklofenak til mina onda onda tår. Lite lektyr fanns med bland presenterna, så de blir nog lite läsande innan jag tar en "tidig" kväll. Imorgon är det vardag, vardag betyder måndag och måndag betyder jobb och cykling på förmiddagen, vägning och dejt med mor. en kort en iaf. runt lunch och hinner jag så blir det mer jobb på eftermiddagen.


Här är det! Klänningen! Som jag är såååå kär i!! Tack Ninni!!!!!!!!!!!


När storebror vart på besök, hittar man cash i soffan. Kan han inte ha större valutor i fickan nästa gång ;D


På detta vis spenderade min bror slutet av kalaset. Urtrött o urjobbad som han är så somnar han jämt på kalasen, men han jobbar hårt o vi unnar han alla sömn han kan få! Dessutom skulle han köra vilja bilen till stockholm, så nu kommer de hem säkert!


Långbord med släkten!


Lovely grandma


Lovely parents!

skön bild
Vi firade ju även Sweet Carolines födelsedag, så här öppner ho paketen :)

4 kommentarer:

batgirl sa...

åh, va´fin du är i din nya klänning!

Anonym sa...

Stort GRATTIS på födelsedagen!!
Kramelikram! / Carina

Fröken Finemang sa...

Marie: åh tycker du?! trevligt! ÄLSKAR DEN!!!!!!!!

Carina: TACK! Väntar på *bio/lunch/shopping* sms!!! :)KRAM!

Anonym sa...

Läcker klänning!!! Blir super att stussa runt i till sommare :)
Sköna bilder!! Tycker också A kan ha större valutor i fickorna nässta gång - du får be C om hjälp på den fronten :)
Härligt långbords kort - syns ju vem som är linslus i din familj i alla fall *haha*