Att jag är trött, nope.
Men ska nu gå till badrummet o hämta två panodil, sen ska jag cykla lite till.
vill öppna ett paket imorgon med!! -20 paketet..
så nu är det jag som cyklar.
Sen ska jag förbereda morgonens jobb i ett kollegieblock.
Sen ska jag finally sova. Jag räknar med att klockan blir 23.
Imorgon 8.30 ringer momma.
8.45 ringer ninni.
08.40 ringer mobilen.
9 borde jag vara vaken, med frukost på bordet, o telefonen i handen!!
nu, styra jag upp mig, tar mig i kragen o hoppar upp på cykeln!
15 minuter satsar jag på =) vi får se om de blir 10 eller 20 =)
Puss o krams (kram i plural :))!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar