söndag 6 april 2008

Underdrift?

Att jag är trött, nope.

Men ska nu gå till badrummet o hämta två panodil, sen ska jag cykla lite till.

vill öppna ett paket imorgon med!! -20 paketet..
så nu är det jag som cyklar.

Sen ska jag förbereda morgonens jobb i ett kollegieblock.

Sen ska jag finally sova. Jag räknar med att klockan blir 23.

Imorgon 8.30 ringer momma.
8.45 ringer ninni.
08.40 ringer mobilen.

9 borde jag vara vaken, med frukost på bordet, o telefonen i handen!!

nu, styra jag upp mig, tar mig i kragen o hoppar upp på cykeln!
15 minuter satsar jag på =) vi får se om de blir 10 eller 20 =)
Puss o krams (kram i plural :))!

Inga kommentarer: