fredag 4 april 2008

home again

har vart på stan lite,
köpte rosa leggings på åhlens. perfekta till sommaren? de är iaf så finfina :) men lite småiga om man säger så. men det var ett gott försök!
handlade på willys inför söndag,
sen så rensade vi lite här hemma.
*tack mammsen för hjälpen*

nu ser jag private practice och vilar benen, snart ska jag skära morötter o palsternacka o minimajs,s teka kyckling och äta maten sen helt enkel.t

har aj aj i foten/ankeln? och jag måste ta ett piller eller två. *kom-i-håg lista*

ska ta på mig myspysbrallorna nu o sen börjar fredagsmys. Ska cykla sen, men det är sen!

imorgon ska jag knata till Konsum o handla muffinsformar. sen blir det bakande!
även söndag blir bak, o lagmatning.. värsta "housewife:n" jag.. ;)


Träffade den där Kocken I MittiCity idag, han var kortare än jag kom ihåg, o smalare, annars var det nog samma. Hade flickan med sig, mycket trevligt, men som sagt, det var en kort stund o lite hipp som happ, men det är alltid trevligt. det var jättelänge sen jag träffade han.. 2005? kanske tre år sen ja.. inte konstigt att de är lite konstigt när man ses haha

Inga kommentarer: