lördag 5 april 2008

gone baby gone

oväntat
är väl vad man kan summera den filmen med ett ord..

gonatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

åhåhåhåh var den bra då?????

Fröken Finemang sa...

den dög.
den va oväntad om man säger så.
så ja.. typ bra!