slå vad?
hellen sômner i sôffa strax?
ôrker ja mâ så ska re låta?
update.. 21,26
Denna veckan är jag inte som jag ska. Hör bara..
I onsdags, BYTTE KANAL!! Mitt i Greys!!!! För att se Barnmorskorna..
(som jag sedan första halvan av på internet under sista delaeen av greys..
Ikväll, tyckte jag linda bengtzing va mest jobbig o energisk.
Kanske för att jag är som en disktrasa. Annars tycker jag hon är söt o bra.
Idag hade hon heller inte bästa frillan.
jag är som ni först¨r fortfarande vaken. har poppat popcron, o hör i häpna, idag lyckades jag med härligheten. dock i olivolja. men so what??
nu ska jag se No Country for old men, eller något som går på tv.
kanske Berg flyttar in?
vi får se. sen ska jag sussa sött Gött
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar