fredag 21 oktober 2011

Fredag

Vaknade av att jag behövde ta mina värktabletter. Hade katten liggnas hos mig, vid hakan/axeln mycket mysigt.

Idag, vad bjuder idag på?
Fika hos mormor.
Promenad dit så kanske han kan komma när han slutat. (de tar typ 5 min att gå så de är inte långt :))

Jag ska registrera min ansökan om de inte är försent till ett jobb. Innan ja drar hemifrån.

Frukost, påklädning av leggings och klänning.

Idag är det möte på begravningsbyrån, jag hoppas på att de blir begravning snart. Jag är lite rädd för begravningen och vill ha den överstökad.
Senaste var morfars och då var jag, väldigt, ledsen.

Det är fortfarande jobbigt att bröderna är så långt bort, både för min o för deras skull, vet ju inte riktigt hur de mår och hur de tar detta.
Kram till er!


Ska ta mig i kragen och ev göra om här innan vi lämnar detta skeppet. Men att sluta med inläggen nedan vill jag inte så vi kör här en stund till. Lite dubbelt bloggande blir det.

Sjuttiopannorsbloggen.wordpress.com är nya adressen. Appen där, är så mkt bättre. Där kan jag tom länka......


Ny dag. Fredag. Imorgon utflyktsdag.
Blir ev ett bak inför det. Mest troligt, inte.. ;-)

Ha en fin dag, så ska jag försöka med detsamma.

Inga kommentarer: