lördag 15 oktober 2011

07.10

Tröttheten vs kissnödogheten, den senare vann. Telefon med så jag inte somnar på toa. Hände senast 01.15 inatt.

Mycket trött Fröken.
Mycket förkyld Fröken.

Så jag kan inte ( om jag nu skulle vilja ) hälsa på gamlingen på sjukhuset. Nu vill jag inte heller, tror jag. Alltså det är fan inte lätt, det är det inte. Så litet strå av förnekelse i allt det klara så man (jag) går ett dygn av att bara i förväg grina 1 gång per dag.

Fint att jag läser varje reaktion o hittar en fas eller copingstrategi.
Men inte hjälper väl det ;-).

Mitt i allt, så kommer annat upp, som jag inte vill peta ens litegranna i, viöket gör att jag bara blir mer introvert i mina tankar o masken blir mer stabil.
Masken som jag gärna skulle ta av mig. Dock finns det ljusglimtar i mitt liv, väldigt många och stora. Som ja klänger mig fast i.


Inte när det liksom är så jävla svårt på annat håll också.


Status: inte mitt ansvar.

Status2: kommunikation? Vad är det?

Status3: ligga? Luggit! Ligger inte än.

Inga kommentarer: