tisdag 9 augusti 2011

Blöja











Imorgon får ja träffa bebisen som föddes i torsdags förmiddag!

- Ja menar att less i way more!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt!!
Vad du är duktig!
Passa på att snusa bebisnacke... den goaste doft som finns..
Kram Sess

Suzan sa...

Är så sjukt avis på dig som kan scrapp!

Suzan sa...

+a