Jag lade mig 20,50 igår. Vaknade pigg 01.50. Mer pigg 05,55. Behöver va pigg.
Idag kommer Levisia, hon o hennes föräldrar ska käka tacos här.
Mycket trevligt.
Jag har just nu noll motivation för att hålla ihop Mona propoints, vilket märks.
Vet inte hur jag ska göra för att ändra på detta just nu.
Just nu, just nu, ska ja ta en dusch och äta frukost, om 2 timmar svarar jag i telefon.
Fruktansvärt ointressant bloggande. Jag vet detta.
Ni behöver varken läsa eller kommentera.
- Ja menar att less i way more!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar