fredag 1 juli 2011

Scrappat













Ett bröllopskort, ej klart

En provskiss:



Imorgon kommer tösera. brorsdöttrera. Båda. Fn va ja längtar!!
- Ja menar att less i way more!

3 kommentarer:

Brannmannsfrun sa...

Vi køper :) ;)

Anonym sa...

Vad? ;-)
/ helene

Emma sa...

Vilket fint papper!!! Var hittade du det??
Och vilket snyggt kort! :)