fredag 15 juli 2011

OM hur det blev.

Jo jag gick med i Viktklubb.
Har fyllt i med kalorier men hehe, kanske inte klarar gränsen idag,
hade valt annan frukost och lunch för att fixa det..
Men det känns helt okej!

Vågen visar, 147.4.  (kl 18.20 fredagkväll)
Så det är neråt som gäller,
på vägdagen, måndag (06.30), visas förhoppningsvis en mindre siffra!
och än mindre veckan därpå. Jag har som mål att gå ner 6 kilo fram till 7 oktober. 12 veckor.

Less is way more, så är det väl va?

(jo, var 6:e vecka kommer jag som vanligt väga in på VV för att vara kvar i rullarna.)

3 kommentarer:

Elin sa...

Du är så duktig som har så himla mycket go i dig!! Det kanske inte alltid blir som du vill och tänker men med en sådan drivkraft kommer det gå! Heja på! :)

Chrissan sa...

Välkommen, då ses vi där.:) Jag heter Chrissan där med, fast finns i två upplagor då jag gratiskörde en månad för ett tag sen. Blev medlem 5/7, kolla efter det.;)

Fröken Finemang sa...

Ja e FrkFinemang!