lördag 2 juli 2011

Lite beställningsfix:


Det kortet ni gick se igår, fick lite mer attiraljer idag.



Popcorn o kortspel på balkongen

Idag har för övrigt varit lek och mys med de bästaste tjejerna.
Pyssel, lite stämpla nallar o lampa och Tingeling, lite måla o klistra. Lite stansa.
Ganska mycket Isia och Fastermys.
Så var det den lilla också. Som gosar med katten, skrattat åt kusinen, älskar sockerkaka, smörgås, jordgubbar.

En av dem klappar mig på armen o säger, saknat dig faster. O klappar mig lite och kramar sen. Ni kan tro mitt hjärta smälter. Jag är hel med tösera. Och med Per. Så när han fick påsen som den öäldsta pysslat och en kram så mm då mår jag bra..

O så håller mor på att fylla poolen. Än bättre.



- Ja menar att less i way more!

Inga kommentarer: