måndag 18 juli 2011

Hur rätt jag gjorde

19 hekto rätt gjorde jag.


- Ja menar att less i way more!

3 kommentarer:

Elin sa...

Härligt! :D det är alltid skönt att få den bekräftelsen!

Fröken Finemang sa...

Motiverande dessutom!

Annika Terning sa...

Bra jobbat! =) Fortsätt på den vägen så kommer varje hekto försvinna som du vill ska bort! Härligt kämpat! Heja heja!